trampoline Pictures, Images and Photos

Trampolin tilbud på amazon - havetrampoliner til lave priser

Dette er mit første indlæg, hvor jeg vil henvise til en af de webshops, hvor det er muligt at købe trampoliner på tilbud. Den webshop, jeg vil henvise til i dette indlæg er amazon, som du muligvis allerede har hørt om. Nogle har sikkert endda handlet i den.

Hvorfor handle på amazon?

Hvorfor vil jeg egentlig overhovedet anbefale dig at handle på amazon? Som jeg ser det, er at rigtig mange fordele, ved at købe sin trampolin på amazon. Jeg har taget udgangspunkt i de fordele, der er ved at handle i den afdeling, som ligger i Storbritanien, altså amazon.co.uk
Her er fordelene:

Fri fragt - Hvis du handler for over 25£ er fragten gratis. Det er uanset om du opholder dig i England eller Danmark. Da en trampolin koster over 25 £, er du dermed sikret at få fri fragt. (25£ er ca. 220 kr]

Ingen told - Fordi webshoppen ligger i England - altså indenfor Europas grænser, skal der ikke betales told af varen. Hvis du derimod handler i den afdeling, som ligger i USA (amazon.com), vil du skulle betale masser af penge til told.

Hurtig levering - På trods af at du handler i England, er leveringen forholdsvis hurtig inde på amazon. Det tager mellem 3-10 arbejdsdage. Hvis du skal have din trampolin lige med det samme, kan du dog også vælge at få den sendt med "express", det koster dog ekstra.

Lave priser - Amazon er nogle af de absolut laveste priser på markedet! Det skyldes, at amazon er så enorm en webshop, at de kan købe varer ind i rigtig store mængder, hvilket gør de får stor mængderrabat - og dermed kan sænke varerne.

Mange tilbud - Der er altid masser af gode tilbud derinde, det gælder også for trampoliner!

Uendelige antal varer - Dette er nok en "lille" overdrivelse, men overdrivelse fremmer forståelsen. Min pointe er at der så vanvittigt mange varer at vælge mellem derinde, at man aldrig leder forgæves. De har stortset alle varer, som er på markedet i enormt store udvalg.

God brugervenlighed - Brugervenligheden er helt i top derinde!

Trampoliner på amazon

Her kan du se nogle af de modeller, jeg har fundet på amazon. Jeg har angivet dem med et "model nummer" - for at gøre det mere overskueligt for mig selv. Jeg har desuden også angivet prisen, som er i britiske pund. For at få prisen i kroner, skal du blot gange prisen med 8,5.

Model 1 - 169£

Jeg har kun inkluderet 12 trampolin modeller fra amazon, men der er mange, mange flere derinde! Her får du et link, så du selv kan finde den helt rigtige trampolin model:
Trampoliner på amazon

Erfaringer med amazon

Jeg har handlet nogle gange på amazon, og jeg er meget fascineret af den webshop, som jeg også har givet udtryk for i denne artikel. Men hvad synes i andre? Er der nogen derude, som også har erfaring med at handle i amazon - og i såfald hvad synes i om webshoppen?

Synes du prisen på trampoliner derinde er høj, sammenlignet med andre webshops?

0 kommentarer:

Post a Comment