trampoline Pictures, Images and Photos

Trampolin tilbud: Køb havetrampoliner her

Jeg har i dette indlæg kigget på forskellige steder på nettet, hvor man kan købe trampoliner. Forhåbentlig vil du kunne bruge nogle af de webshops, jeg linker til, til at finde den helt rette trampolin, som du altid har gået og drømt om.

Danske webshops med trampoliner

Jeg har tidligere skrevet om trampolin tilbud på amazon, hvis det kunne falde i din interesse.


Trampolincenter er den første webshop, jeg har taget et kig på.
Der er 11 forskellige modeller derinde.
Prisen på en klassisk rund trampolin med diameter på 4,3 m er 3400 - 4400 kr.
Der er både mulighed for at få firkantet og runde trampoliner.
Du kan få modeller, som skal graves ned i jorden.
Der er havetrampoliner derinde, men også trampoliner til den seriøse gymnast.
Det tager 2-5 dage før ens vare når frem.

Ampel24 er den anden webshops, jeg har set nærmere på. Det gode derinde, er at der lige nu (2. Juni 2011) er trampoliner på tilbud, hvilket gør du kan spare rigtig mange penge på din trampolin, ved at handle derinde. Prisen er sat ned med 600-1000 kroner!

Så vidt jeg kunne tælle til, er der mellem 30 og 40 forskellige trampolin modeller derinde.
Prisen på en klassisk rund trampolin, som har en diameter på 4,3 m er 1400 - 2600 kroner. På nogle af priserne hører der sikkerhedsnet og stige med i købet.
Man kan kun købe havetrampoliner i rund facon derinde. Hvis man er seriøs og ambitiøs gymnast, tror jeg ikke man skal bruge de trampoliner, de tilbyder derinde. Til gengæld tror jeg den almindelige dansker, vil få masser ud af at handle derinde!

Hoppeeksperten er den sidste webshop, jeg har til jer i dette indlæg.
Der er 10-15 forskellige modeller at vælge mellem derinde.
En klassisk rund trampolin, med en diameter på 4,3 m koster omkring 3200 kroner derinde.
Der er rig mulighed for at finde den helt perfekte havetrampolin. Hvis man derimod er gymnast og skal have noget lidt bedre, er der også et udvalg, men jeg tror stadig jeg vil holde mig til, den første webshop jeg angav - da det virker som den er mere tilegnet til seriøse gymnaster.
Du har mulighed for at købe trampolin modeller, som skal graves ned i jorden.
Leveringen af trampolinerne på hoppeeksperten koster 190 kroner.

0 kommentarer:

Post a Comment