trampoline Pictures, Images and Photos

Firkantet trampolin: Billige firkantede trampoliner køber du her

For mange haveejere er det populært at have en firkantet trampolin, fremfor de klassiske runde. Det er enten fordi haveejerne synes det er mere stilsikkert - eller også fordi det passer bedre ind i havensindretning.


Der er ikke særlig mange webshops, der sælger disse firkantede trampoliner, men jeg har dog fundet nogle stykker, som jeg håber du kan bruge. 

Amazons udvalg af firkantet trampoliner

Jeg har tidligere nævnt amazon på denne blog. Men det er én af de steder, jeg har fundet, hvor man kan købe firkantet trampoliner, dog har jeg kun fundet én enkelt firkantet trampolin derinde, men måske er det lige præcis den du har gået og søgt efter?
OpdateringJeg har fundet yderligere tre trampolin modeller på amazon, som også er firkantet. Her får du dem:

Jeg har ikke kunne finde nogle danske webshops, med firkantet trampoliner. Men hvis du kender til en, må du meget gerne skrive en kommentar! På forhånd mange tak.

Læs også om:
Guide til køb af mælkeskummer

0 kommentarer:

Post a Comment